
Firma: TeleFarmed
Adres: Telefarmed
ul. Śliwkowa 4
31-982 KrakówTel.: +48 12 384 82 78
Fax: +48 12 684 11 95
WWW: www.telefarmed.pl
e-mail: kontakt@telefarmed.pl

Innowacja – oferta usług call center dedykowana dla producentów z branży farmaceutycznej.
Grupa FARMED istnieje od 8 lat na stale współpracuje z ponad trzema tysiącami aptek z całej Polski. Nasz dział Call Center to grupa kilkunastu telemarketów z bardzo bogatym, długoletnim doświadczeniem w branży, dobrze znająca rynek farmaceutyczny, świadoma przyzwyczajeń i zwyczajów osób w aptekach. Przetestowaliśmy przez kilka lat wiele metod komunikacji, współpracy z aptekami : mailową, wysyłkową, zamówień poprzez własną platformę zakupową i przede wszystkim telefoniczna. Rynek aptek tradycyjnych (nie sieciowych) w dalszym ciągu nie zmienił jeszcze przyzwyczajeń i najskuteczniejszy ciągle jest kontakt telefoniczny w sprawie zamówień. Pozostałe formy bez wsparcia telefonicznego mają bardzo słabe dotarcie i przełożenie na sprzedaż.
KORZYŚCI PŁYNĄCE ZE WSPÓŁPRACY Z NAMI :
- oszczędność kosztów przeznaczonych na mobilnych Reprezentantów Handlowych – Sprzedawca Telefoniczny to zaledwie 1/3 kosztów przedstawiciela w terenie.
- ilość skutecznych kontaktów telefonicznego sprzedawcy jest kilkukrotnie większa niż przedstawiciela handlowego – to możliwość przedstawienia i sprzedaży oferty nawet 100 aptekom dziennie
- obsługa średnich i małych aptek (obroty do 150 tysięcy), których potencjał często sprawia że przedstawicielom mobilnym nie opłaca się do nich jechać. Dotyczy to również aptek położonych w odległych miejscach, poza głównymi trasami komunikacyjnymi
- aptekom nie sieciowym z obrotem do 150 tys. łatwo zmienić producenta a przez to wyeliminować z apteki konkurenta ,gdyż ich zatowarowanie i stan magazynowy nie jest duży.
NASZA OFERTA :
- pełna obsługa sprzedażowa dowolnie wybranej grupy aptek , z dowolnej części Polski. Możliwość stałej obsługi (systematycznych akcji sprzedażowych), bądź też działań jednorazowych.
- wysyłka materiałów reklamowych, próbek do 4 tys aptek (możliwość stworzenia własnych projektów graficznych) połączona z akcją telefoniczną sprawdzającą dotarcie i zainteresowanie ze strony osób decyzyjnych w aptekach. Możliwość też sprzedaży przy tym kontakcie.
- mailing połączony z telefonem
- wprowadzenie produktu na rynek.